Monday, October 17, 2011

Lost Connection...

Kepala aku palau ko minggu lepas full seminggu aku xde connection ngn tenet.Sbb tulah blog ni sonyap jer.Time tu jugaklah 2 BE aku jalan adoiii rugi2.Sekarang ni dh ade wifi sedap ckitlah aku nk berblog.

Officially aku dh pindah sekarang penat siot nmpak jer mcm ckit brg bila packing2 hah mau selorryyy!!


Berkat perangai aku yg minum banyak air maka banyaklah botol air mineral yg aku  kumpul & sekali siap dengan magazine aku.Ni dh siap2 pack nnt minta tlg bang chik g juallah kt tempat apek recycle tuh.Dpatlah sekupang dua..ckit pun xpe drpada xde langsung kn.

Sat na tekak aku nak air jap……gulpguplgulp lega dpt minum air…….paippp….hahaha.Eh korang di twitter aku dengar ade rakan2 kite yg dh start bertudung.Alhamdulillah.Tahniah korang=)Tau tak korang semakin cantek!!!

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers