Tuesday, April 17, 2012

Ada Apa Dalam Mulut Penyu Tu??

"Eh ko pernah tengok dalam mulut penyu tak??"
"Tak terpikir lak aku nak tengok dalam mulut penyu.Nape?"
"Agak2 macamana dalam mulut dia??"
"Macam biase jer kut takde yang special."

Ini penyu belimbing.Spesies penyu terbesar.Jom kita tengok macamana rupe dalam mulut penyu nih..

Tadaaaaaaaaaaaaaa!!!!!


Eeeee aku tak sangka gitu rupa mulut penyu aku ingat macam biasa jer.Sapa pakar2 haiwan tu ape ke nama     benda tajam2 dalam mulut penyu tu.??


Pic kredit to carigold

tweet..

Followers