Monday, December 6, 2010

NAK TAHU HADIAH PERTUNANGAN NOH HUJAN?

googled
Itulah org kata rezeki kan.6 November lalu vokalis Hujan,Noh telah selamat mengikat tali pertunangan dgn kekasih hatinya Mizz Nina,dan jumaat lalu Noh telah menerima anugerah Komposer Muda Berpotensi(25 tahun kebawah) di Malam Mesra Badan Pelindung Hak Cipta Muzik(MACP) 2010.Noh menganggap kemenangannya itu sebagai hadiah sempena pertunangannya.

Pada mulanya Noh menjangkakan Aizat Amdan yg akan memenangi anugerah tersebut berdasarkan pencapaian yg dilakukan sebelum ini.Namun Noh tetap mengkagumi bakat yg dimiliki oleh komposer 20 tahun itu.

GELOMBANG ALA TSUNAMI

Selamat pagi cinta..=)

Antara aktiviti yg selalu sgt kiteorg wat time hujung minggu ialah g pantai.Dah naik jemu dah asyik ke pantai jer.Harini plan cuma nk pusing2 jer.So g dalam kul 3 ptg.Pg lewat karang hujan pulak.

Pas beli mkanan utk kunyah2 kt pekan tu kteorg terus ke pantai.Walawehhhhhhhhhhhhhh air pasang!dan gelombang seolah2 nk membunuh jer.Dasyat tau!Ade tu budak2 yg berani mati agknyer dtg jer gelombag besar die terus terjun dlm laut.Haishhhh tak sayang nyawa tul.Tb2 saya teringat video masa tsunami dulu.Lebih kurang gtulah keaadaannya.


Nampak awan gelap tu?Takut2.Angin xyah citerlah berdesuuupppppppppppppp jer.Terduduk makcik kt sebelah ni.Ibaratnyer gtulah kuatnya angin.Korang tgk budak tu rasa nk baling jer dgn buah kepala eh kelapa klu ditarik dek gelombang tu inalillah dik oii.Tak mampu nk jadi penyelamat.Haku bukan reti berenang pun.

Dh bosan berjiwang2 kt ctu apelagi balik daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


tweet..

Followers