Sunday, October 3, 2010

BILA DATING NAIK MOTOR.


 Terasa seperti anak2 muda pulak ye..memandangkan selalunya malam minggu kete banyak dan say pun mcm xbrapa nk sabar jadi decided naik motor jer senang.Lebih2 lagi bila nk rempuh BB.Jam memanjang.Tujuan nak ke pasar malam kt jln TAR tu.Lepas pekene laksa kira nk tgk2 lagi.Tapi cam xde .Last2  rembat petai!Hah jauh na akak ko ni carik petai.dalh alang2 ye puan2.


Time nak balik ambikkkk hujan bukan main lebat!!Tgk kt pic tu mcm xlebat jer tapi mmg lebat yg oi!Tersekat kt KTM tu dkat nak 45 minit jugak.Cian saya tgk budak didukung ibunyer.Macam mengigil sejuk jer.Nak balik tu pun hujan renyai2 lagi.Redah aje.!Nasib baik tak demam mencilah mkn ubat!=P.

HARGA ROKOK NAIK!!!!!

PJ: Mulai Isnin ini, harga rokok dijangka meningkat sebanyak 70 sen bagi satu pek 20 batang rokok.

Menurut laporan media berbahasa Cina, semua pek 20 batang rokok yang dijual pada harga RM9.30 sekarang, akan berharga RM10 satu pek.

Menurut sumber, kenaikan harga sebanyak 70 sen itu ialah salah satu kenaikan harga tertinggi untuk rokok. Sebelum ini, kenaikan harga rokok adalah antara 10 sen hingga 30 sen.

Pek rokok bergred tinggi dijangka berharga RM14.

Sumber menjangkakan kenaikan harga itu akan menyebabkan jualan rokok menurun sebanyak 10 peratus.



P/S:Udah2 ler merokok tu.Klu xdpt berhenti tolong blaja kurangkan.

RITA RUDAINI AKUI MASIH SAYANGKAN AIDIL

Klu dah namanya rumahtangga masakn tak bergolak.Kita bukan insan sempurna.Begitulah juga rumahtangga artis tanahair kita Rita Rudaini yg dlunya kecoh kahwin lari di Thailand.Seperti yg diketahui hubungan mentua dan Rita agak longgar ,ditambah timbul berbagai2 komen dari kedua pihak.Yg terbaru Rita mgatakan Aidil sudah lama tidak pulang menjenguk anaknya Airit Rayyan dan ini berpunca dari pihak ketiga.Rita mahu mempertahankan rumahtangganya dan tidak pernah berhasrat utk berpisah seperti yg dihebohkan sebelum ini.Keluarga Aidil pula mengambil langkah utk tidak memberi sebarang komen dan ingin merujuk kepada Aidil terlebih dahulu mngenai perkara ini.


Perkara seperti ini seringkal berlaku apabila tidak ada persetujuan/restu dari keluarga.Mungkin perbincangan dari kedua pihak secara bersemuka dapat meleraikan kekusutan ini.Sebagai suami Aidil kena menjadi jambatan utk mengamankan kedua pihak.

tweet..

Followers