Saturday, August 27, 2011

KEK LAPIS oh KEK LAPIS

Sekarang ni dok menunggu tepi oven tunggu kek lapis masak.Raya kali ni tak beli kek anak2 mak rajin so buat sendirilah jawabnya.Ai rasa tahun ni kek lapis dh kureng 'in' lah. Mak aku sendiri pun tolak2 jer bila aku offer nk beli kek lapis.


Tahun lepas kek lapis lawa2 gnilah dok atas meja,tapi tahun ni xde punggg. Kek Lapis yg kami buat ni lapis2 gtu jer. Takdelah lapis nipis sgt tuh. Banyak sgtlah masa aku nk bertenggek tepi oven ni sampai ke petang. Capek ko!Nak qada tido lagi.hehehe.

Kek lapis aii belum siap lagi karang hari raya aku tepeklah pic kek tue.Nak prepare juadah bukak puasa pulak nih..

tweet..

Followers