Saturday, November 20, 2010

BANYAKNYA ORANG BERCERAI.


Baru-baru ini bintang Hollywood,Eva Longoria dikhabarkan telah berpisah dgn pasangannya,Tony Parker.Sebelum ini saya lihat pasangan bahagia ni mmg secocok dan tidak ada angin bertiup/gosip buruk mengenai mereka.Tup-tup dh bercerai.Bercerai ni umpama trend sekarang.

Artis Malaysia berkoyan-koyan dah bercerai-berai belum dengar citer org yg bukan artis pulak,lagilah ramai.Adakah pasangan itu sukar utk mengekalkan dan mengawal masalah/godaan yg terjadi di zaman moden ini lalu membawa kepada penceraian?.Walhal kes sebegini jarang didengar zaman tok nenek kita dulu.

Cakap mmg senang kita bukan tahu masalah pasangan tersebut.Betul!Jalan terbaik adalah perbincangan secara damai antara pasangan dan tidak mementingkan diri sendiri.Fikirkan juga kebahagian anak-anak.Besarkan anak2 dalam sebuah keluarga yg lengkap dgn ibu dan bapa.

sumber:org dulu2

HUJUNG MINGGU DISINI TAK SAMA DGN YG DISANA.

Kerana didesak my sis nak mandi sungai saya turutkan jugaklah.Jadi ambik kesempatan nak ambik batu sungai.Nak buat treatment kaki gtu.Hehehe.Mmg sejuk pekena air sungai.Sesuai klu nak bawak anak2 dtg picnic ke bbq ke.

Ni yg saya suka klu balik kampung g kebun limau atok.Atok ade tanam 2 jenis pokok limau klu tgah musim limau tu fuyooooo!!!saya suka!!=P Skarang ni limau tgah hijau lagi jadi dtg kebun buang2 rumput yg panjg tu je.

-->hari dh mendung tu baik angkat jemuran cepat.

ELYANA DAH JADI ISTERI ORANG!!

Jumaat,bertempat di Duchess Place,Jalan Ampang Erneelya Elyana Emrizal,23 atau lebih dikenali sebagai Elyana  selamat diijab kabul dgn pasangannya Khairul Anuar Husin,36 dgn sekali lafaz sahaja.Tahniah diucapkan!



Pasangan pengantin tiba diiringi dgn tujuh dulang hantaran bagi pihak lelaki dan dibalas tujuh dulang juga bagi pihak perempuan.Pengantin perempuan menerima mas kahwin RM80 dan wang hantaran sebanyak RM22,000.Majlis persandingan akan diadakan pada harini,jam 12 tengahari utk jemputan keluarga dan pukul 8 malam utk media dan rakan-rakan.


Nak lihat lebih gambar dan info klik SINI

TAK SEDAR DIRI!!

Amboiii tajuk macam marah jer.Takdelah marah cuma itu hanya sekadar tajuk utk menyedarkan diri sendiri dan sesape jua yg dah terpesong tu.

--->Bila kita nak awek/pakwe cantik je.....sedarkn diri cikit kita tu cantik ke tak.

--->Bila kita dah pinjam wang org lain....sedarkan diri tu nak bayar balik.

--->Bila ada org buat kita marah.....sedarkn diri supaya bersabar.

--->Bila kita gagal dalam kehidupan......sedarkan diri peluang itu masih banyak

--->Bila kita kaya......sedarkan diri ada org miskin yg tgah menderita.

--->Bila kita bijak.....sedarkan diri ilmu didada itu umpama setitik air laut sahaja.

--->Bila kita sihat....sedarkan diri besok2 mungkin kita sakit pulak.

--->Bila kita dinugerahkan suami/isteri yg baik.....sedarkan diri utk menghargainya.

--->Bila kita semakin tua.....sedarkan diri untuk beramal kepada yg Satu. 

psstt--->jgn ade pulak yg sentap tau=P

tweet..

Followers