Thursday, December 2, 2010

DRAMA HANI PENGGANTI ASMARA.

Sape peminat drama Asmara di TV3??Sila angkat tangan.Drama tersebut sudah pun berakhir selasa lalu.Ending sgtlah menyedihkan,sanggup ye seorg ayah buat kt anak mcm tu.


Hani lakona Nur Fathia
Drama terbaru berjudul  ''Hani'' akan menjadi pengganti Slot Lestari di TV3.Cayalah drama pun best2 jerkan.Drama 13 episod tersebut mengisahkan cabaran hidup seorang remaja yg menjadi buta setelah menjalani pembedahan otak.


Antara pelakon yg berlakon dlm drama tersebut
Nur Fathia
Ryzal Jaafar
Siti Fatihah
Rozita Che Wan
Esma Daniel
dan banyak lagi


Siri tersebut akan mula disiarkan pada 7 Disember ini pukul 9.00pm.
Nak sinopsis cerita klik CNI

PICK UP THE PHONE

googled
''Jawab telefon itu''.Bukan nak citer pasal phone tapi ttg org yg gune phone tu.

Sms tak jawab so kite call lah kan.Bila ade urusan penting,sy ni jenis call terus je senang klu SMS ade lak yg salah tafsir ke kurang paham ke.Payah!Jadi call punye call xde gak.Ok xpe die sibuk.Tinggalkn SMS utk dia.Ptg tu call lagi tak berjawab gak.Esok jerlah try.Dah kta urusan penting so kne cepatlah.

Dh berhari baru dpt.Dgn msg tak dibalas call tak dijawab buat hangin jer.Alasan sy silent hp xdga u call.Waaaa banyak cantekkkkkkkkkk...Akibatnye sume keje tergendala.Yg leh siap dlm 10 minit jadi berhari2.

Plss laaa jgn buat bende senang jadi susah.Buang masa tau.

tweet..

Followers