Friday, April 22, 2011

AKU TAKUT......

nak pakai contact lens(CL).Kebanyakkan kawan aku dh try pengaruh aku gune CL tapi aku tetap kuat dengan pendirian aku,(yg sebenarnya aku takut doohhh).

Sememang aku ada masalah rabun-rabun ayam ckit.Aku dh cek pun and dulu2 aku pakai spec tapi tak lama,aku  rasa diri aku mcm dok dalam cermin jer.So aku buang jauh2 spec aku tu sampai sekarang dah aku tak pakai spec lagi.

pic googled

Aku nengok CL sekarang comei2 jer n colorful sampai kwn aku ckp boleh buat mata kita nampak lebih besar dr biasa.So amat sesuailah bagi mata aku ni.Aku ngeri klu aku bleh pasang tapi tak leh nk bukak balik.Naya!Automatik mata aku pun berair jugak klu nengok org bukak CL.Eeeeeeeee.Aku rasa sampai bila2 pun aku takkan pkai CL tu.Heh

tweet..

Followers