Saturday, October 29, 2011

Nasi Lemak Lagi...

Seperti biase hujung minggu aku akan bermanja-manja di rumah.Mandi 45 minit,baring-baring tengok tv diatas sofa yg empuk sambil laptop kat sebelah.Ohhhh bestnyer.Harini aku malas nak g kedai makcik beli lunch jadi lunch nasi lemak pagi tadi jerlah.Nasik lemak lagi....


Korang nampak tak lunch aku tu bertenggek atas bateri laptop?Sebabnya baru aku sedar banyak semut kat tepi2 newspaper tu.Batteri kan panas jadi aku bajet semut tu berlarian lah dari ctu.Aaa btullah dah xde pun.Save harini lunch Rm2 jer..=)

Layan Youtube pagi-pagi?



Ade yang tak tido lagi ke?Aku stuck kat dunia maya ni takleh nak tido sebab sebab petang tadi aku dah berdengur panjang.Jadi nak buat ape pagi-pagi ni?Kawan blogger banyak dah zzzz..Layan youtube jerlah....=P

tweet..

Followers