Sunday, April 1, 2012

Rasuah ni!!!

Baiknya ada orang hantarkan aku rojak & cendol petang2 ni.Macam tau-tau jer aku tengah lapar=P.Mehlah minum petang sekali..tue diaaaaa...


Kalau kuar harini memang tak dapatnya aku habuan nih.Hoho ni nak kasi rasuah kat akulah ni supaya aku tak bebel banyak...Tapi gua takda kesah punya minggu depan masih ada..Hahahaha...nyumnyumnyum=)


Gadis Manis..

Sepatutnya hujung minggu adalah hari bersama keluarga dan mungkin kawan-kawan jugak.Tengah sarapan tadi fikirkan something pasal 'kerja' yang kadang-kadang tak menjadi dan selalu jer buat semangat aku down habes.Hampir 80% ape yang diusahakan gagal.Iya benar bukan senang nak berjaya memerlukan kerja keras sangat-sangat.

Tapi kata-kata gadis manis ini memberi aku harapan untuk mencuba lagi.


''I know that if I try and fail, life would be better than if I had never tried at all.''-MichellePhan

Semoga harapan untuk mengapai bintang itu termakbul..
Selamat hujung minggu semua=D

tweet..

Followers