Wednesday, February 9, 2011

SMS ADIK BERADIK

Harini aku plan nak g beli barang dapur ckit,ikan bilis,belacan,cili padi sume dah habes.Belacan,cili padi takde payah aii nak buat sambal belacan=P.Masih menunggu bila pulak kwn aku nk blik ni.

Sibuk msg ngn adik aku nk settle tmpat tinggal depa kt cni nnt.Adik aku dh slalu p lawat aku kt cni.Bila  pulak mak aku nk jenguk anak die sorang nih.Rindu ni mak!!!=P



Aku cuma ade 2 adik jer.Kite tiga beradik jer yg jadi penyeri mak.Chewwwahh.Walaupun tiga JEEE tapiiii meriahnyer mcm 10 beradik!Dulu2 masa umo aku belas2 gtulah kite tiga beradik ni taklah rapat sgt.Gaduh jer memanjangggg.Sekarng dh sedor diri agknyer boleh pulak main SMS,gurau2.=P

Klu boring2 aku kacau jer adik aku tu.Depa mmg stresss jer ngan aiii.Hahaha.Mungkin sbb kite ni dh berjauhan terasa ikatan tu makin kuat.=D

BUNUH DIRI DAN FACEBOOK

Spesel facebook sekarang dok jadi tempat budak bagitau nk bunuh diri.Alahai sayang nyawa tu dik sekali jer bukan dpt hidup balik.

Aku rase depa ni ade masalah dan tak tau nk citer kat sapa,so pendam je dalam hati tu yg bwk pada murung.Klu jadi gni cepat2 crk kwn luah aje tak pun citer kat mak pak korang.Tu yg paling afdal kan.Aku pun kdg2 bila banyak masalah sampai pening pala aku minum teh dulu.

Rasa2 tak ok aku nangis jer ade rasa lega ckit baru pale otak aku leh jalan balik.Jangan malu nak nangis bukan bermakna kita ni lemah .Ade masa jugak aku kongsi dgn mak aku tapi klu hal2 yg boleh settle sendiri tu tak naklah aku nk memeningkn pale org tua kt kampung tu.

Ape2 pun beware jer ngn budak2 yg buat status pelik2 tu.Bukan hape umur remaja gnilah depa mudah ikut emosi.

READ:Org tua pun kdg2 tak matang jugak.

AIS TU MMG TAK ELOK

Panas2 dapat minum minuman berais mmg syokk..Hilang terus haus tu.Dapat pulak makan ABC phewwitttttt mmg IN lah!

Balik rumah dgn gumbira.Bila malam menjelma awatlah tekak  rasa panas2 jer.Rasa mcm nk bengkak lak.Hahhh tulh minum sgt air ais mmg nangeslah ko lepas nih.(READ:Klu cuaca panas elok minum air putih jer).Pernah rasa kan?Nak minum pun sakit nak mkn apetah lagi.



So dek hal tu skrg haku rasa mcm ''menggilai'' nasi bubur.Dohhhh carik kt Kampung baru tapi habes lak.Last2 beli Bubur Ayam McD jelah.Haku rasa ckit jer coz bkn haku yg sakit=P Sampai skrg haku mcm nk lagi nasi bubur tu.Tolonglahhh.

tweet..

Followers