Tuesday, November 16, 2010

KAWAH KETUPAT SEKELUARGA

Lap2 peluh jap..Huh penat yg oi memasak..


Tadaaaaa..Ni je yg tinggal lauk lain dah hampir siap.Kacau2 ketupat dalam kawah ni.Laparnyerrrrrr=P

TERBARU GAMBAR PERTUNANGAN MIZZ NINA DAN NOH HUJAN

Gambar pertunangan Mizz Nina dan Noh Hujan.




hantaran kedua belah pihak




T.A.H.N.I.A.H

QUICK UPDATE!!

HAVE A WONDERFULL DAY COOKING WITH MY FAMILY

***winkwinkwink=P

DEAR MY BELOVED READERS

WISHING ALL OF YOU

SALAM EIDUL ADHA

FROM DELOUR AND FAMILY.=)

JANA PENDAPATAN WALAUPUN SUDAH MATI

Senarai selebrities yg telah meninggal dunia namun masih menjana pendapatan yg tinggi.

1-Micheal Jackson(50)
 Pendapatan-RM880 juta
 Punca kematian-Pengambilan dadah berlebihan

2-Elvis Presly(42)
 Pendapatan-RM192 juta
 Punca kematian-Serangan jantung

3-J R R Tolkien(81)
 Pendapatan-RM160 jutaa
 Punca kematian-Pendarahan Ulser

4-Charles Schulz(77)
 Pendapatan-RM105.6 juta
 Punca kematian-Barah Usus

5-John Lennon(40)
 Pendapatan-RM54.4 juta
 Punca kematian-Dibunuh.

Untuk senarai seterusnya

QASHA ENGGAN AMBIL TINDAKAN ,ISU GAMBAR CIUM

First sekali saya tidak kenal siapakan pelakon yg bernama Qasha ni.Tau2 dah meletup nama sebab isu gambar ''panas'' bersama Nabil tu.

"Buat apa saya nak ambil tindakan? Saya lebih selesa untuk mendiamkan diri dan biarlah orang nak fikir apa-apa pun kerana saya telah menafikannya.

"Sekarang ini, walaupun saya menidakkan gambar tersebut, ia telah pun tersebar dan orang boleh melihatnya pada bila-bila masa. Jadi, kalau kita nak ambil tindakan, ia tak mendorong apa-apa pun.-source

Katanya lagi gambar itu adalah gambar yg diolah dgn teknik ''superimpose'' utk menjatuhkan kerjaya mereka.

LAUK RAYA HAJI KIRA KAW TEAM JER.

Dok memerah otak nak masak ape Raya Haji ni.Senang citer masak rendang je ye tak.Hehehe.Tapi dh plan awal2 nak masak something yg lain dr biasa.Saya dan adik dh pakat2 masak sorang satu lauk.Jadinya blog DTS yg menjadi sumbernye.My mum suka btul nengok resepi2 kat ctu.


Kat cni xde budak2 jadi riuh dgar suara kiteorg jerlah.My mum kadang2 mengasuh budak2 jugak.Tapi kadang2 jer payah nak kuar katanya klu dh jadi pengasuh ni.Yang pic kat atas tu namanya Nana,yg suka ikut adik saya.Mengasuh dia sekejap coz mummy dia ade keje ckit.Saya paling suka dgn budak2 yg perangai ala2 nak tiru org dewasa ni.Hah lagi kuat haku gelak!=P

**Saya gelak kdg2 terlepas jugak sora jantan tu..hahaha.

MANA SATU??

Awal pagi sudah nak blogwalking or taip entry or buat keje yg tak beres siang tadi or nak tido????

tweet..

Followers