Tuesday, March 15, 2011

HELA NAFAS

Sesak nafas aku makin kerap dtg tak mcm dulu sebulan sekali pun payah nak rasa.Degil nasihat mak aku lah tu.


EZANNY BUKA KILANG KICAP DAN BELACAN

Tahniah2 buat Ezany aku tak sangka artis mcm dia akan buat bisnes kicap dan belacan.Bila dh nama artis ni mstilah bisnes pun glamor jugak mcm tuan punya badan.Bijaklah ko Ezany buat bisnes makanan nampak mamat ni pikir panjang nyer.

Lah tak kenal ke Ezanny?

Yang berlakon drama Kemboja Putih tu.

mystar
Bfr ni aku terkejut gak bila artis Asraff Muslim tu involves dlm bisnes ternak kambing.Dh mkin banyak dganyer kambing2 die sekarang.Eloklah kan buat menjamin masa depan.

TAMAN HIJAU MINI

Mak dan aku berbeza dlm bab tanam2 ni.Mak penggemar tanam pokok bunga aku pulak soka tanam sayur.Jom cuci mata kat taman hijau mini aku ni.






Pokok cili and tomato aku tak snap coz mak kata tanam baru jer yg lama dh tak elok.Aku tanam yg mudah2 jer karang nak masak aku capai kt bwh tu tak payah nak beli dah.Aku ni gemar bertani  sampai cita2 aku pun nak jadi petani.Hahaha.

Tapi dok atas awan ni nak nampak tanah pun susah.

QUICK UPDATE!!



Belum cukup idea utk bercerita..hahaha..ada banyak benda nak settle karang aku updatelah.Chow!

tweet..

Followers