Tuesday, June 28, 2011

SUP EKOR & AYAM PAPRIK.


ayam paprik

sup ekor

Ini lauk malam tadi nak jugak tepek,saje nk bagi korang leleh  jap.Hahaha.Sup ekor tu comfirmlah aku beli belum layak nak masak sup ekor lagi.Lauk ni jugaklah makan tengahari aku cuma tambah sayur and ulam2 jer.Uii makan kat luar sekarang ni bukan main mahal kan.Terpikir dah nak buat kebun sayur kat belakang rumah.Opps korang dh lunch ke lum ni??P makanlah ape tunggu lagi.Selamat menjamu selera u olls!=)

tweet..

Followers