Sunday, August 7, 2011

TAKLEH NAK SALAHKAN SETAN!

Hari ahad ni aku dok rumah jer kebetulan lak hujan kat luar tuh rasa nak tarik selimut balik jer.Korang pernah rasa tak bila bulan puasa ni rasa lemah gemalai nak buat keje.Nak kemas rumah,cuci pinggan mangkuk,basuh baju,sidai bajulah pulak.Alasan sebab aku puasa harini so nanti2lah aku buat.



Baju nak kene basuh tu.Nampak ckit jer kan sebab banyak aku dh masukkn dalam mesin.Sekali harung basuh senang tak bazir air banyak sgt.Bil air rumah aku ni kemain menaik jer.Hah bila malas tu datang nak salahkan setan pun tak boleh jgk dh mmg perangai kita sendiri punnn.Sedar diri jugak akhirnya!

tweet..

Followers