Friday, February 17, 2012

Earning AdSense buat aku teruja!


Ya Rabbi bukan main teruja aku harini.Jakun terlebih ckit.hehehe=P.Kalau otai2 tu mesti gelak jer tengok aku cam dapat ribu riban sedangkan....


Buat pertama kalinya tak aku sangka ada jugak earning adsense aku ni.Aku satu ape pun tak ngerti eh macamana nak up kan lagi earning tu.Aku tak menaruh harapan pun sebab blog aku kan blog Bahasa Melayu.Nak tulis blog omputih macam kelaut sangat bahasa Inggeris aku.Hehehe.Ape2 pun sekarang adsense dah bagi harapan harus ko aku kene belajar lebih dari otai2 adsense pasni=)

tweet..

Followers