Saturday, December 24, 2011

Why Facebook Timeline??



Awat payah sangat aku nak memaham facebook timeline nih Mark Zuckerberg oii??Pusing2 carik mana nak upload gambar..aku ni suka yg se'simple' je kalau yg bertanduk sana cni mmg aku tak gemar...japg gigihlah aku blaja satu2 sebab dah takleh tukar kan..Stop2 bebel oklah selamat berhujung minggu readers!!Klu rajin tu jenguk sorga bag ku CNI =)

Pic kredit to google.

Sah Yusry & Lisa Surihani nikah 23 Februari 2012

Sape tak kenal Lisa Surihani dan Yusry.Dua insan ni kan tengah hot berchenta.Dan harini mereka berdua akan mengumumkan tarikh perkahwinan mereka yg bakal berlangsung tahun hadapan.


Dalam sidang media yg baru berlangsung sebentar tadi telah sah tarikh pernikahan Yusry dan Lisa ialah 23 Februari 2012 dan majlis resepsi akan diadakan 26 Februari 2012.Majlis akad nikah akan diadakan di Masjid Tuanku Mizan Putrajaya.


Pic google


tweet..

Followers