Friday, January 20, 2012

Penyanyi Izwan Pilus Meninggal Dunia.


Berita ini sangat mengejutkan aku apabila penyanyi yang popular dengan lagu Kembali Senyum iaitu Izwan Pilus telah kembali ke Rahmatullah jam 6.15 petang tadi di Hospital Ampang Kuala Lumpur.

Arwah meninggal akibat jangkitan kuman didalam darahnya.Al-Fatihah...

Cebisan dawai dalam ayam panggang!

Aku kan penggemar ayam,jadi aku orderlah kepak ayam panggang haritu.Aii mengidam takleh tahan..hahaha..

Bila dok tengah2 syok makan Bg Chik selamba dok tunjuk cebisan dawai kat aku.''Eh dapat kat mana?'' Dalam  kuah ayam tulah leh tanya lagi..''Bakcni bak cni, aii nak ambik gambo''.''Takde keje lain'' Alah blogger perangai semua sama yer tak..hahaha


Snap guna henpon saje,kamera tarak bateri..

Kene hati2 jugak korang kalau makan tu.Klu mak ayah budak yg kene takpe lagi ni klu budak2 mau die telan..aishhhh..

Ally Iskandar Sah suami Farah Lee!Tahniah!


Tahniah buat Ally Iskandar Mohd Mardzi,36 kerana telah sah bergelar suami kepada Nurfarahin Romli,23 atau lebih dikenali sebagai Farah Lee.Kedua-dua pasangan dinikahkan jam 10 pagi tadi di Masjid Kristal Kuala Terengganu.




Pihak lelaki memberikan mas kahwin berjumlah RM250 serta tujuh dulang hantaran kepada pengantin perempuan yang antaranya terdiri daripada Al-Quran, sebentuk cincin, baju kurung, telekung dan sejadah.
Pengantin perempuan pula membalas sembilan dulang antaranya telefon bimbit, baju Melayu, cincin, jubah dan manisan-Mstar.
Pic kredit -OhBulan.

tweet..

Followers