Wednesday, December 7, 2011

You promised me heaven then...

Kau marah ke na?Marahlah jugak tapi lebih pada geram.Bila dah geram tu rasa nak ''karate'' dinding jer tapi takleh tangan aku mesti sakit pastu.

Jadi macamana nak atasi rasa geram tu?



1) Manja2 dengan haiwan peliharaan anda.
Betul orang cakap bila dok main dengan pet terus hilang rasa geram.Aku pun mainlah dengan Bubble betullah hilang cikit.

2) Beristighfar
Aku buat ni nak mengelak dari mulut ni haaa jadi celupar walaupun kekadang tu terlepas jugak.**Well im not perfect**

Tengah aku geram , tetiba Allah turunkan hujan ni.Sejukkkk hati aku terus rasa ngantuk.Dengan meluah perasaan aku kat blog ni pun dah boleh rasa hilang ckit beban kat kepala ni sebab aku dah bahagi2 kan kat korang.Hohoho.

Mana hilang saya dah jadi akulah pulak??Bila geram saya jadi aku sayang pun boleh jadi aku...Hahaha. 



Shaheizy Sam Songlap Siapa??

Shaheizy Sam Songlap Siapa??

Shaheizy Sam kan baik tak songlap siapa2 pun.

''Ini isu jual bayi dan jual orang kemudian dapat untung ribu-ribu punya.''



Itu adalah antara isu yang ingin diketengahkan oleh filem Songlap arahan Effendee Mazlan dan Fariza Azlina Isahak.Filem Songlap bakal ditayangkan 15 Disember 2011.Dan pasti peminat Shaheizy Sam tak sabar2 nak tunggu filem ini.Entah kenapa bila lihat trailer filem Songlap saya teringat akan filem Anak Halal.Emm nevermind.Filem ini juga dibintangi Shafie Naswip dan pelakon baru Sara Ali.

Nak tau info kaw lagi pasal Songlap klik SonglapMovie

p/s Ehh banyaknya movie hujung2 tahun ni mana satu nak tengok nihh.

Pic kredit to Songlap Movie

Giliran Drama Bicara Hati pulak...

Sesudah filem Ombak Rindu Osman Ali akan muncul pulak dengan drama Bicara Hati.Sama seperti Ombak Rindu drama 26 episod ini adalah adaptasi dari novel Bicara hati karya Damya Hanna.Siapa yang pernah baca novel tu mesti dok terbayang-bayang Tengku Shahran dan Zahlia kan.

Drama ini akan di release Disember 2011 di Astro Prima (105) dan Preview drama ini juga sudah ditayangkan.Ade sesiapa yang dah tengok?Yang takde astro tu nampak gayanya kenelah dapatkan astro macam saya.Hehehe.




Sharnaaz Basir Ahmad memegang watak sebagai Tengku Shahran dan Christina Suzzane sebagai Zahlia.Saya teruja sesangat kalau pelakon baru yang membawa watak utama.Sekirannya mereka berjaya membawa watak tersebut maka Sharnaaz Basir Ahamad pula jadi pujaan saya.Bye2 Aaron Aziz.=P

Nak info lebih mengenai drama ini boleh ke Fanpage Drama Bicara Hati.Kat situ juga boleh baca sinopsis drama ni sekali.

Pic kredit to beautifulnara

tweet..

Followers