Tuesday, September 20, 2011

Spaghetti,Prego & Chicken Frankfurter...

Malam tadi tekak ni nak makan spaghetti tau korang. Apelagi membawa dirilah ke tesco carik bahan-bahan. Sambil2 tu aku topuplah mane2 barang dapur yg dah kurang tu.


Dalam gambar ni ade 2 bahan yg kurang,bawang putih & penyedap segala rasa cili padi okehhhhh!!!. Bahan2 dah ade apelagi moh lah kite ke dapurrr...


See simple jer aku masak campak2 jer semua..Asalkan rasenya sedap di lidah aku semua aku sumbat masuk mulut.Hehe..Jemput makanggggg..=P


No comments:

tweet..

Followers