Wednesday, September 21, 2011

Nak tengok durian kahwin??

Bangun pagi jer aku tengok Pak Usu aku angkut durian dari kete. Durian atok katanya,durian zaman batu!Yelah duri durian tu pelik jer jarang2 aku nampak.Haritu dapat tak sampai 10 bijik pun.Baik bawak balik terus karang adelah yg nak jadi pencurik tu.


Aku : Atok nape durian ni pelik jer durinya?
Atok : Tu durian kahwin.


Tu aku closeup kasi korang nampak durinya.Isi durian ni besau2 and lemak2 gtu.



Buah kelapa tu khas untuk aku.I need air kelapa lah sebab...nantilah aku bagitau.Makan durian sambil minum air kelapa!!!Segarrrr!!!=)


No comments:

tweet..

Followers