Wednesday, September 21, 2011

Pengakuan Mamat(Sepah) dedah rambut Fida Ibrahim

Kes Fida dedah rambut tu heboh tul di internet sekarang yer cuma aku taknak tulis lagi sbb sebelum ni tak ade ulasan lagi dari pihak yg terlibat.Sekarang Mamat(Sepah) dah bersuara jadi kita boleh updatelah kes tu.Mamat dengan ikhlas hati mengatakan die bersalah meng'upload' gambar Fida di dalam Facebooknya sendiri.



Antara kata-kata Mamat:

"Saya mengakui itu adalah salah saya tetapi sejujurnya saya tidak berniat untuk mengaibkan nama baik Fida pada mata masyarakat. Dia adalah seorang gadis yang baik,"~Mamat.
Dah aib pun bang oiii. Satu Malaysia ni dah nampak.

"Semasa kejadian Fida di dalam kereta dan secara spontan saya mengambil gambar tersebut tanpa menyedari sebahagian rambutnya terdedah tambahan pula saya tidak memakai cermin mata.~Mamat.
Kene pakai cermin mata selalu yer and before update tu kene perati tenung gambar tu dulu.To Fida lain kali jangan pakai topi  sebab kebarangkalian rambut nak TERkeluar tu tinggi.

pic & story kredit to MyStar

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers