Wednesday, September 21, 2011

Ajaibnya Ashiteru..

Ashiteru by Zivilia Band


First time dengar lagu ni bulan Ramadhan haritu. Aku macam tak berap kesah dengar2 gitu jer. Started bila baby yang mak aku asuh tu datang umah. Yang peliknya bila baby tu nangis jer adik aku pasang lagu ni,dalam seminit dua gitu baby tu terus tido. Aikk dalam hati aku baby ni pandai tido pun kene ade music. Bila aku tanya adik aku die kata baby tu CUMA akan tido bila dengar lagu Ashiteru ni. Agaknya lagu Ashiteru ni boleh buat kita ngantuk kut.


Aku try sendiri.Wahhhhh aku pun tertido sekali=P


Inilah die baby yg mak aku asuh tu.Gelak2 ko yer baby amni betapa penatnya kne usung die kehulu kehilir sebab die bajet die dah boleh jalan!

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers