Friday, March 18, 2011

PRIHATIN KE?JOM PLEDGE!

Korang tahu 26 Mac tu hari ape?Takkan dh lupa kott ni aku ingatkan balik 26 mac setiap tahun 8.30pm-9.30pm adelah EARTH HOUR .Aku ingat lagi aku dok bergelap dalam hostel sorang2 kawan aku dh balik rumah.Pweeee nasib baik tak kuar citer seram.Kat hostel aku tu mcm2 versi ade.

Ok berbalik pada Earth Hour tadi,korang leh google la ape kebaikkannya kan klu shut down lektrik tu.Kita kan nak menyelamatkan bumi kita ni.Jangan lupa bumi kita ni dh terlalu tua kne jaga leklok.


Okeh korang sebagai rakyat Malaysia yg prihatin kan jom Live Green Pledge sebagai tanda korang memang support Earth Hour ni.Yg best nyer kali ni kita pledge ikut negeri lagi banyak org pledge dari satu2 negeri tu lagi cepatlah negeri ko on top.Aku nengok Selangor dh 500++ dh..Aku dh pledge korang bila lagi...apelagi jomlaaaa PLEDGE !

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers