Friday, March 18, 2011

KERANA KENE SERGAH OLEH ABG P!

Sampai rumah aku terus carik katil landing jap,terkial2 bukak tudung tulah banyak belit.Dalam setengah jam rasa semacam jer mata aku lah lupa buang mascara & eyeliner.Aku remove2 semua yg ada kat muka aku ni pastu terus mandi.

Tok tok tok!!

Sapa pulak lah yg ketuk pintu ni

Takde pulak dgr suara org aku diam2 jerlah.Takut aku nak bukak.Klu kawan aku msti mcm nk pecah pintu tu depa suruh bukak.Lima minit gtu terus senyap!!Dekat nak 10 minit jugaklah aku tercegat kt dlm bilik baru aku berani nk p kat pintu depan umah.Sampai kt depan pintu aku rasa nak lempang2 jer muka aku ni bila aku tgk pintu aku tak berkunci grill depan pun tak berkunci!!Kalau masuk dek org asing tu mcmane.Kne lebih berhati2 pasni.

P/s:Ke aku terus jadi lupa pas dga Abg P sergah awek die=P Nanti aku citer kes Abg P ni kt korang.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers