Friday, March 18, 2011

ABANG P YANG HOTHOTHOT!!!!

Nak dijadikan citer aku dan kawan aku baru balik dari beli barang.Sampai kt bwah rumah aku kiteorg stoplah betul2 sebelah Abg P ni.Aku tak ambik tau apelah kan coz aku tak kenal die.Kat bawah tu ade deret2 kedai and ramai lah org coz ade kedai makan gak.

Dh parking sume tiba2 aku tersentak,aku dga suara Abang P ni herdik awek die kut.Serius suara mcm tu korang dga bila lelaki btul2 marah jer.

Ko nak pegi mane tu!!

Awek die terus jalan jer.Aku budjet depa ni gaduhlah.Takut aku tgk misai Abang P tu.

Ko tunggu ctu!!

Lagi suara jantan Abang P kuar.Si awek tu stop jugak smbil menahan malu.Dah suara mcm petir tu comfirm2 lah semua org dga dan tgk.Disebabkn seorang bro yg tgah hisap rokok tu tgk kat die tak pasal bro tu kne herdik sekali dgn Abang P.Bro tu diam jer buat muka selamba.

Ape tgk2!!Ko nak kene ke!Tgk org macam tu!!

Ade lagi dialog2 die tu tapi terus hilang dr ingatan aku bila suara mcm tu.Aku dh gigil takut jugak klu kiteorang  kene sound.Alhamdulillah takde pape jadi.Kawan aku bilang org tu duduk same level dgn kiteorg gak.Ah sudah!Jadi suara yg jerit2 aku dga dr rumah dulu msti suara Abang P ni agaknya.

Nak aku tepek pic Abe P kt cni?=P

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers