Wednesday, October 6, 2010

ROZITA CHE WAN NAK KAHWIN???

Ada tak lelaki2 Malaya nk nangis baca tajuk entry saya kt atas tuh.Rozita Che Wan tuuuuuuuuu nak kahwin!Hot mama yg terkenal dgn bulu mata tebalnya boleh membuat sesiapa jer cair.Sejak akhir Ramadhan lepas aktres jelita ini bercuti selama sebulan dan  dikatakan sibuk dgn persiapan perkahwinannya.Namun dinafikan oleh Rozita sendiri.


googled



"Ke mana-mana sahaja orang akan tanya tentang perkahwinan saya. Ada juga yang cakap saya cuti sebulan ini sebab sibuk uruskan persiapan perkahwinan.
"Saya memang sedang berkawan dengan seseorang tetapi bukan bermakna akan berkahwin dalam masa terdekat ini seperti yang dikhabarkan oleh media,"

Rozita berkata dia berehat dari sebarang aktiviti seni kerana mahu memberi semangat kepada anak keduanya Aniq Ezzra,12, yang menghadapi peperiksaan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) pada minggu lepas.

"Selepas Ramadan saya rehat untuk tumpukan perhatian kepada anak saya yang baru sahaja selesai peperiksaan UPSR dan kini dia sibuk dengan peperiksaan sekolah agama pula.
"Saya mahu beri semangat kepada dia sepanjang menjalani peperiksaan tersebut. Saya mahu dia lulus cemerlang dan dapat mengikut jejak langkah abangnya, Ammar Affendi yang sekarang belajar di tingkatan dua, sekolah berasrama penuh," katanya yang bakal memulakan penggambaran drama Kempink pada minggu hadapan.
source

nak mata mcm Rozita Che Wan lah=P

1 comment:

Azreenchan said...

Mcm terfokus kat gamba kakak belakang tu pulak.. Heheee.. :D

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers