Wednesday, October 6, 2010

BILA DAGU DH BERLAPIS BARU SEDAR DIRI!

Dah kata dh dari dulu lagi jaga makan tu bukan main bantai jer karang lemak dh menapak kt dagu ingat senang ke nak buang.


Chop!chop!chop!


Membebel jap=P Iyelah saya perasan dagu ni dh mcm kureng shape lah.Takkan nak pakai yg Erra Fazira pakai tu apetah namanya lupa lak.Leh buat muka jadi tirus semacam jer.Ribu ribanlah duit saya kne kuar.Bila dh jadi gini saya tercarik2 pulak eumora saya dulu.Serius hasilnya saya nmpak tapi reganya mcm xdpt nk ditampung oleh student cam saya ni.Jadi guna dlm beberapa bulan je tu pn bulan 1 dan 2 ada yg sponsor **uhukkk*=P.
googled

''Dagu saya dh berlapis, nnt nmpak tak cantik pulak kt mata awak.Apekata awak belikan saya eumora bulan ni ''***sambil kelip2 bulu mata**


Awak sila take a note ye!=P

No comments:

tweet..

Followers