Tuesday, October 5, 2010

KELAM KABUT TENGAHARIKU!

Dah tengahari dh perut bunyik2 tulah lambat sgt masak,nak senang beli jer kt kdai bawah tu.Itu pun terbangun   coz si Tuah bising2 kacau si kecik tu.Kdg2 saya biar jer kut2 kucing tu berkenalan cara gtu.Lagipun si Tuah tu hulur2 tgn gtu jer kuku dia xkuar.okehlah tu kan.

Balik pada citer masak tadi,dh lewat baru sedar diri nk capai periuk nasi.Siap cuci2 beras tekan On jer.Bukak peti sejuk capai pulak sayur.Itu saya masak cincai2 jer xkuasa nk masak lama2.

Saya dh sound nk lala.Ini lala ka kupang???Ini saya beli jerlah.

Sayur simple je campak2 bwg,cili padi,sos tiram then sayur.Siap!

Jemput makan=)

2 comments:

etomyam said...

wah, main campak2 je pun nampak sunguh menyelerakan ni :D

delour said...

etomyam
dlm pic jer tu bro=P

tweet..

Followers