Thursday, January 5, 2012

Berlaga bahu dengan Nabila Huda & Johan Asari

Berlaga bahu lak tu..biar tul Memula aku rasa tak sure nak blogkan ke tak?Sebab i got no pic of them sebagai bukti.Nanti org kata aku tipu pulak,tapi ape yg penting reaksi aku n my fren tau.Hehehe..


Aku nampak Nabila Huda & Johan Asari ni semalam kat OU.Ini kirannya first timelah aku jumpe artis2 ni so aku terkaku sekejap.Rasa tengok tv pulak.Nabila tu macam hitam manis n tak tinggi orangnya & si Johan tu pulak asyik menyengih2 jer bila die berborak dengan Nabila.So aku tanyalah kwan aku betul ke yg aku nampak ni?Betulaaaaaa.

Tiba2 pulak aku teringat gambar Nabila yg tersebar dalam internet baru2 ni.Aku senyum jerrrrrr.Kawan aku mmg merapu siap tengok dari atas sampai bawah.Katanya nak make sure sama tak dengan yg dalam gambar tu.Hampeh!!!

2 comments:

Cik tikah said...

nape tak tola dia smpai jatuh? haha! kejm !

Unknown said...

cik tikah
hahaha jatuh berguling die nnti..

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers