Tuesday, December 27, 2011

Menangis aku tengok Japanese Cotton ni!!!

Aku rasa nak ambik semua aje.Cecantik betul Japanese Cotton ni.Aku sepasang cotton pun takde.Yelah baju aku yang sedia ada tu sape nak pakai pulak.Ada banyak lagi cuma aku tepek ni buat tatapan korang.Menawan tak?=P






Ini bukan iklan berbayar tapi serius koleksi depa ni mmg cantek2 belaka.Tapi sayang depa cuma terima pembelian secara borong.Nampaknya aku kenelah carik sendiri kat Jalan TAR takpun klu rajin ke Nilai saje.

Pic kredit to JapaneseCotton

No comments:

tweet..

Followers