Monday, December 26, 2011

Hasil test Drama Korea You're Beautiful!


Nak cuba tak?

Drama korea ni mcm coffee tau.Ketagih!Bagi yg minat drama korea mesti setuju dengan pendapat aku kan.Klu yg tak pernah tengok tu comfirm macam  tak percaya.Ntah apelah yg hebatnya cerita korea tu kalau dibandingkan dengan drama melayu kita.Ohh banyakkkkk.Nak aku senaraikan??Ileklah nanti free2 aku cerita yer=P


Jadi semalam aku try test my friend ni tengok drama korea.Before ni dia TAK PERNAH menonton pun drama korea.Jadi aku bagi tonton You're Beautiful(Ini jer yg ade).Mula-mula dia on off on off tengok.Episod kedua klu tak silap aku die dah melekat depan laptop dari pukul 10 pm sampai 12 tengahari esoknya.Aku dah lame bermimpi indah..Hehehe

Eh ko tak tido ke?

Tak=D

Kan betul baru first time tengok dah ketagihhhhhh.Cuma kekadang  tu janganlah melampaui batas sedang2 aje udah ler=D

Pic kredit to google

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers