Wednesday, December 14, 2011

KL dilanda banjir kilat..terkejut aiii...

Mana tak terkejut aku bila member aku bagitau Bernama banjir.Eh bila masa pulak yer aku yang dok cni pun macam terpinga2.Tulah aku dok bertapa jer tak dengar news pun.Masalahnya aku tak lalu pun jalan yang banjir tu so tak tau ape2 punggg.



Kesianlah korang yang balik keje petang semalam.Dari gambar yang aku tengok ni agak teruk jugaklah.Jangan hari ni hujan lebat lagi masakkkkkkkk!!!

Pic kredit to Hmetro & Malaysiakini

No comments:

tweet..

Followers