Tuesday, November 1, 2011

Kim Kardashian to File for Divorce!


Setiap cerita dongeng pasti di penghujung cerita akan mengatakan yang pasangan itu akan hidup bahagia selama-lamanya.Live happily ever after..Tetttttttttt!!!Wake up Kim!

Hanya Fairy-Tale semata-mata buat Kim Kardashian apabila perkahwinannya tidak mampu bertahan lagi.Dikatakan Kim telah memfailkan cerai keatas suaminya Kris Humphries selepas 72 hari menjadi pasangan suami isteri.Saya ada mengikuti majlis perkahwinan mereka yang disiarkan di E! channel sangat cantik dan dikatakan bertepatan dengan citarasa Kim sendiri yang inginkan perkahwinan itu seperti di dalam syurga.


Namun hanya seketika,penceraian sedang menanti mereka dan Kim akan memegang 'tittle' Janda!Secara logiknya seorang selebriti yang kaya raya boleh mendapat apa sahaja yang dia mahu tanpa sebarang masalah.Pakaian mewah,kereta sport mahupun jet peribadi,rumah yang lengkap dengan semua kemudahan,shooping mall di dalam rumah,perhatian dunia dan lelaki pun Kim boleh dapat dalam sekelip mata.Semua orang tahu bagaimana gaya selebriti di Hollywood.Mungkin juga Kim tidak memerlukan 'tittle' wife buat masa terdekat ini.



Pics kredit to grooviatv & Anthonybloch & PerezHilton


No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers