Saturday, November 12, 2011

Cara Kurangkan Stress...

Kalau minda kusut nak lepaskan stress jom datang taman.Datang awal pagi jogging sebentar sesambil lihat keindahan alam.Taman di bawah ni terletak dekat jugaklah dengan rumah baru saya tapi saya tak pasti namanya yelah baru lagi pindah kan.


Bagi saya kawasan taman ni luas hijau je siap ada tasik boleh tengok burung2 terbang.Ohhh!!!Tenang....


Alamak gambar ni blur pulak!Ni gambar awal pagi sebab tu pegang camera pun gigil lagi.=P Kalau ptg taman ini agak sesak jadi saya tak berapa gemar.Lain kali saya datang lagi saya akan comfirmkan namanya yer utk korang yer.


No comments:

tweet..

Followers