Sunday, October 30, 2011

Keputusan Rasmi Arsenal vs Chelsea & Final Piala Malaysia 2011

Sebelum bermulanya Final Piala Malaysia saya terlebih dahulu menonton Arsenal vs Chelsea.Memandangkan Arsenal ialah team favorite saya,maka wajib tonton setiap perlawanan mereka.Puas rasa hati selepas full result Arsenal 5-3 Chelsea.Bagi saya game kali ini sangat mengujakan kadang-kadang nampak tangan saya menutup muka gara-gara takut Chelsea akan mendapat gol.Nasib menyebelahi Arsenal kali ini=)


Robin Van Persie dianggap wira kerna menjaringkan 3 gol buat Arsenal.

Kemudian saya hanya sempat menonton Final Piala Malaysia pada 45 minit yg kedua.Rasa agak berlainan kerana larian pemain kita nampak terlambat sedikit dan kelihatan bola bergolek diatas tanah berbukit.Ape yang ingin dinyatakan disini ialah permukaan padang untuk FINAL PIALA MALAYSIA adalah sangat tidak memuaskan!Bagaimana kalau ditakdirkan hari ini hujan?



Mungkin tidak ada siapa yang peduli kerana Piala Malaysia sudah pun ada pemenangnya.Namun dikemudian hari padang juga harus dititik beratkan.Mungkin hasil kutipan tiket dapat digunakan untuk penyelenggaraan padang.Apa kata anda?N.Sembilan 2-1 Terengganu.Tahniah buat N.Sembilan pasukan anda hebat!Tahniah jua buat Terengganu kerna pasukan anda memberikan saingan yang sangat best untuk kami peminat bola tonton. 


Pic kredit to Mstar & BBC Sport

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers