Saturday, October 29, 2011

Nasi Lemak Lagi...

Seperti biase hujung minggu aku akan bermanja-manja di rumah.Mandi 45 minit,baring-baring tengok tv diatas sofa yg empuk sambil laptop kat sebelah.Ohhhh bestnyer.Harini aku malas nak g kedai makcik beli lunch jadi lunch nasi lemak pagi tadi jerlah.Nasik lemak lagi....


Korang nampak tak lunch aku tu bertenggek atas bateri laptop?Sebabnya baru aku sedar banyak semut kat tepi2 newspaper tu.Batteri kan panas jadi aku bajet semut tu berlarian lah dari ctu.Aaa btullah dah xde pun.Save harini lunch Rm2 jer..=)

No comments:

tweet..

Followers