Friday, August 12, 2011

SEJAK BILA FIDA & MAMAT (SEPAH) NI??

Aku tertarik nak tulis pasal ni sebab aku suka tengok Fida dalam citer Kasih Alia tu comel jer dan Sepah pun my Fav dalam Raja Lawak.Sejak bila pulak Fida & Mamat(Sepah)  ni mula berkawan rapat??Sebab dulu aku tengok Mamat ni tengah hot bercinta dengan adik Rody(Kristal).



Maybe tu citer lama kut al aklumlah aku ni dah jarang baca gosip sekarang ni.Komen Fida bila ditanya tentang Mamat.

"Antara ramai artis lelaki, saya tertarik dengan cara dia menandatangani autograf kepada peminat dengan menggunakan tulisan jawi dan selepas memenangi Maharaja Lawak baru-baru ini, dia terus pulang ke kampung untuk bertemu keluarga berbanding mengutamakan orang lain.

Ohh itu sebabnya...See sifat lelaki adalah kunci nak pikat perempuan tau...

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers