Saturday, August 6, 2011

KEYWORD HOT ''PUTUS TUNANG''

Isu putus tunang Khairul Fahmi dan Elia asyik jadi buah mulut orang jer.Kat telinga aku ni asyik disumbat dengan citer orang ketiga dalam hubungan mereka.Mungkin ade kebenaran sebab Apek tu famous pe ramai lah dok siku2 dia.Dah takde jodoh nak buat macamane kan.Lagipun depa berdua tu muda lagi.Darah anak muda katakan.

Inilah dinamakan dugaan bertunang macam2 yg datang.Aku pasti Tuhan dah rancangkan sesuatu yg terbaik buat mereka berdua.Tentang blog Elia tu aku no komenlah masing2 ade hak dalam penulisan selagi tak melampaui batas kn?

No comments:

tweet..

Followers