Saturday, August 6, 2011

SOYA PENYELAMAT SAHUR AKU!

Mujur sahur semalam aku tersedar tu pun dah dekat2 nak subuh dah.Apelagi kelam kabut aku cuci muka bukak peti sejuk.Air soya je ade minum jelah dari tak isi perut langsung.Air soya tu tinggal separuh aku bantai sampai habes sekali teguk jer.


Naseb baik sempat..aku mmg biasa bersahur klu puasa paling kurang pun minum air asalkan ade..hope pagi karang aku tersedar siap 2 bjik jam aku kuncikan tu..korang dah berape hari ponteng puasa ehhhhh=P

2 comments:

eynda said...

Akak kunci alarm kat henpon 3 set... setiap 15 minit... hubby pulak set 5am hehe... selalunyer dlm bulan posa mesti ada sehari dua yg hampir terlajak...lambat bangun..sempat minum air masak je huhu... harap2 tahun ni takde kes hehe..

delour said...

eynda
WAh siap 2 org kunci jam tuh cmfirm akak xterlajak nyer...sy kunci jam ni kdg2 xdengar kak tu yg terlajak tau2 dh azan subuh..hehe..

tweet..

Followers