Wednesday, July 13, 2011

TIADA KOPITIAM HALAL DI SELANGOR.

Dalam seumur hidup aku cuma sekali aku pernah makan di Kopitiam.Sekarang ni soal halal haram dah naik lagi.Makanan haram bila dimakan jadi darah daging tau.Korang tak takut ke.Seumur hidup akan melekat dalam badan korang makanan yg haram tu.Kopitiam2 ni tau nak untung jer.Main letak jer tanda HALAL ko tu.


Lemah lutut aku tengok kenyataan akhbar tu.Jadi pakat2lah stop makan kat kopitiam/mane2 premis makanan yg tidak sah status halal haramnya.

No comments:

tweet..

Followers