Wednesday, July 13, 2011

FIRST CASH OUT IPANELONLINE!!! NAK JOIN??

Klu aku join ape2 program dalam internet i'll make sure ia bukan scam.Aku akan cash out bila sampai jer minimum amount nak cash out.Then,aku leh tau program ni tak tipu aku.Aku join says.my sampai sekarang tak cash out lagi.Jadik aku hold jer dulu.Aku join pulak ipanelonline.Macam biase aku tak mengharap sgt.Dalam 2 bulan gtu aku dah boleh cash out.Katanya diproses 7 hari bekerja.So tunggu jer laa.

Tak sampai pun seminggu aku dapat email dr ipanelonline menyatakan request cash out aku dh complete.So apelagi aku cek paypal aku.Yayyy my first cash out!!!Walaupun ckit aku happy lol sebab program ni bukan scam.Jadi sekarang aku otw nak cash out buat kali ke-2..Tak sabarnyerrr.So sesape yg tak join lagi tu boleh lah u olls join sekarang Ipanelonline.com .Free jerr=)

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers