Wednesday, July 13, 2011

HAMPEH TULLAH!



Nampak tak mata belah kanan aku tu merah jerrr.Tak taulah ape sebabnye.Ni aku nak siap2 kuar nak pg putrajaya nak tengok Pesta Flora.Ni tahun ke-2 aku ke sana.


Tapi apekan daya hujan lebat bebenor.So cancell jerlah terus ke mines nak tengok Transformer.Menyesal aku tak book awal2 seat yg tinggal tak strategik langsung.Oklah moh kite ke Balakong jer,kut2 ade kat ctu.Hampeh jugakkk..Bila dah yg dihajat tak dapat apelagik kite balik rumah jerr.Hujan2 sedap tidurr.


Kuih koci kegemaran aku.Sepuloh bijik pun aku boleh melantak sorang2!


No comments:

tweet..

Followers