Wednesday, February 9, 2011

SMS ADIK BERADIK

Harini aku plan nak g beli barang dapur ckit,ikan bilis,belacan,cili padi sume dah habes.Belacan,cili padi takde payah aii nak buat sambal belacan=P.Masih menunggu bila pulak kwn aku nk blik ni.

Sibuk msg ngn adik aku nk settle tmpat tinggal depa kt cni nnt.Adik aku dh slalu p lawat aku kt cni.Bila  pulak mak aku nk jenguk anak die sorang nih.Rindu ni mak!!!=P



Aku cuma ade 2 adik jer.Kite tiga beradik jer yg jadi penyeri mak.Chewwwahh.Walaupun tiga JEEE tapiiii meriahnyer mcm 10 beradik!Dulu2 masa umo aku belas2 gtulah kite tiga beradik ni taklah rapat sgt.Gaduh jer memanjangggg.Sekarng dh sedor diri agknyer boleh pulak main SMS,gurau2.=P

Klu boring2 aku kacau jer adik aku tu.Depa mmg stresss jer ngan aiii.Hahaha.Mungkin sbb kite ni dh berjauhan terasa ikatan tu makin kuat.=D

No comments:

tweet..

Followers