Wednesday, February 9, 2011

BUNUH DIRI DAN FACEBOOK

Spesel facebook sekarang dok jadi tempat budak bagitau nk bunuh diri.Alahai sayang nyawa tu dik sekali jer bukan dpt hidup balik.

Aku rase depa ni ade masalah dan tak tau nk citer kat sapa,so pendam je dalam hati tu yg bwk pada murung.Klu jadi gni cepat2 crk kwn luah aje tak pun citer kat mak pak korang.Tu yg paling afdal kan.Aku pun kdg2 bila banyak masalah sampai pening pala aku minum teh dulu.

Rasa2 tak ok aku nangis jer ade rasa lega ckit baru pale otak aku leh jalan balik.Jangan malu nak nangis bukan bermakna kita ni lemah .Ade masa jugak aku kongsi dgn mak aku tapi klu hal2 yg boleh settle sendiri tu tak naklah aku nk memeningkn pale org tua kt kampung tu.

Ape2 pun beware jer ngn budak2 yg buat status pelik2 tu.Bukan hape umur remaja gnilah depa mudah ikut emosi.

READ:Org tua pun kdg2 tak matang jugak.

2 comments:

Daniela said...

mmg menakutkan biler dgr berita smlm kat radio era....syg lah nyawa.. =(

delour said...

daniela
right dear...nyawa tu lebih pnting..hilang xkan dpt idup baleknyer..

tweet..

Followers