Monday, February 14, 2011

ROGER2 LANGKAWI

Allah Maha Mendengar.Remember SMS Adik Beradik?Pagi tadi auntie aku call

Kaklong mak dtg jenguk ko bulan 6 ni.Auntie dh ambikkn tiket minggu lepas.

Doa aku termakbul!Syukur.Auntie aku ckp tiket ngah murah so baik ambik jer terus.Nak dijadikan cerita aku dok berborak jap dgn adik aku tetiba lak auntie aku habaq baik kite direct Langkawi je pas kenduri tu.

google

Adakah???
Aku excited sbb aku ni Langkawi pun tak jejak lagi.Nak p luar rasa tak mampu lagi so jalan dlm negara jerlah.Insyaallah klu ade rezeki lebih sampailah aku ke Paris.Hahaha over!

No comments:

tweet..

Followers