Tuesday, February 1, 2011

POMPUAN SUKA LELAKI KELAKAR.

Betul tak tipunyer.Siyes.Meh2 duduk2 dulu minum2 teh haku citer.

Lelaki kelakar leh hiburkan hati
Tgah kite sedih2 nangis2 tb2 die wat lawak yg ikut standardlh kn.Dah leh gelak xhengat dunia.Klu lawak yg nth pape tu silalah larik tkut ade yg kne penampaq karang. 

Tolong kite wat senaman
Ade korang dga org tolong senamkan korang?Takde2..tetttt.Bila org buat lawak kite gelak jadi senyum2 manis ko tu dh tlg strech2kn urat2 kat muka tu.Senyum ckit.....Hahh kan dh naik seri tu tak payah nk pg mandi munge.

Hidup xboring
Hari2 tgk muka serius pakwe pun panas gak.Nak makan pun mengadap muka seyis die p karaoke apetah lagi.Tak berbunyik microphone tu.Heh.Cuba korang bayangkan=P Lelaki kelakar ade je citer die yg boleh wat kite gelak.Kira ko lh org yg plg Hepi go lucky aritu.Sampai nk tido pun ko gelak lagi.Aiiiyooo bahaya=P

Bahagia
Ko banyak heppi dari sedih kira bahagialah tu.

Tiba2 otak jam jap ni.Okeh dh boleh balik.Teh seringgit 20 posen ye.=P


No comments:

tweet..

Followers