Tuesday, February 1, 2011

BERBASIKAL ITU SERONOK

Ape??Tak pernah naik beskal??seronok koo..Dulu masa kecik2 slalulah naik beskal dok kt kampung ade beskal dh kira cool.Ajak kekawan meronda satu kampung.Woahhh tu kenangan manis haku masa kecik2 dululah.Masuk sekolah haku jalan kaki jer bukan ape time sekolah dok boarding sekolah sebelah dorm je.

terasa payah na haku nk panjat beskal gni

Dah tua nih terasa nak lagi main beskal ala2 Le Tour de Langkawi tuh.Haha beranganlah ko!Eh jgn klu bwah 10km tu dapat lagilah haku redah klu atas2 tu pancit deng.Dekat ngan rumah ni ade taman tasik so cuti2 slalu jugak buang peluh kat ctu.Tapi kan klu bwk beskal lagi best buat sampai 10 pusingan ke lagi cepat kaki haku bermusle.Muahahaaha.

Nak g dataran merdeka tunggu depa yg kayuh beskal tu tapi kwn haku kije.Alooo.


No comments:

tweet..

Followers