Tuesday, May 13, 2014

Baju 25 hengget..

Haa aku ni jenis jarang2 beli baju.Kemain cerewet nak rasa nak telek2 dulu baju tu sampai puas hati.Baru lah berbaloi dengan ape yang kita bayar ye tak?

Kalau baju aku tak pernah lagilah shopping online.Yang berkenan tu ade saje aku hold dulu.


Ha inilah baju Rm25 nyaaaaa
Aku ambik terus sebab kenan dengan color harap muatlah sebab takleh nak try pun.Aku pandang dua kali dalam hati kata cantek!Serius tak tipu mmg cantik aku rasa mmh rezeki aku haritu.Sampai rumah terus try!Bestnyaaaa kau baju ni selesa!!Kainnya macam lycra macam jersy pun ade.

Dah aku pikir nak rembat lagi color lain dikemudian hari.Cepatlah gajinya bajet kain baju dah kering dah.

maaflah atas gambar yg menyakitkan mata tu.

No comments:

tweet..

Followers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers