Sunday, February 12, 2012

Ini Hadiah Harijadi kamu...


Semata-mata nak masak kari telur ni aku bangun standby kat dapur kul 4.30 pagi koo!Awal giler siap aku tak tido tu takut-takut aku tak bangun pulak.Paham2 jelah kalau dah tido tu satu ape pun tak dengar=P Kang kempunan lak si dia.Ceeeewahhhhh.

Sebab si dia nak kene bertolak ke Rawang kul 5.30am tu so dia request ape2 jer yg ada buat bekalan.Maka termasaklah kari telur itu.Sempat jugak aku bagi bekalan tu kat dia=D Lepas tu apelagik terus Zzzzzzzz loh..

Jadi bersempena Hari Jadi beliau harini aku sanggupkanlah diri ini memasak seawal pagi sebagai hadiah Harijadi gitu =P.Selamat Harijadi Bg Chik!!!Semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik.Jalan leklok na..




5 comments:

saya_arief said...

nak jugakk.
:)

adam said...

Hahha, ingatkan nak sahur tadi

Jom join contest Kisah Cinta Terhangat

http://akuadam.com/

delour said...

saya_arief
hahaha..dah habessss...=P

delour said...

adam
sahur pun sy xbgun seawal tu.cehwahhh=P Insyaallah ade masa saya join yer=)

Nath said...

Happy Belated Birthday to your love ones ^_^

tweet..

Followers